lördag 15 juli 2017

Demo i tårtor & cupcakes på hembygdsgården!

Tack allihopa som kom för att träffa mig idag på Hembygdsdagen i vackra Älgå Hembygdsgård, bara 10 minuter ifrån mitt hus! Jätteroligt att så många ville prata och många hade såklart sett mig på TV´n :) Började klockan 14 och hjälpte barnen att spritsa och dekorera sina muffins, och alla muffins gick åt! Var rekordmycket folk under dagen och toppen väder! Och rätt som det var så var klockan 15.30 och det var dags att sätta igång och börja spackla tårtan (som i detta fallet var en dummy/frigolittårta eftersom jag stod framme i solen några timmar så tyckte jag inte det var lämligt med en helt ätbar tårta). Sen marmorerade jag sockerpastan, kavla ut och täckte tårtan, gav massa tips och svarade på allas frågor under tiden jag dekorerade tårtan helt och hållet, sen poff så vad klockan redan 17.00 och tiden var ute. Tiden gick så himla fort och det var super trevligt så tack snälla för denna inbjudan! :) Nu står tårtan att beskåda på hembygdsgården..




De var väldigt mycket folk i alla åldrar runt mitt bord hela dagen =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar