måndag 1 juni 2015

Kom en överraskning på posten... :)

Häromdagen blev jag glatt överraskad då jag nämligen fick ett jättefint paket från Tantfondant med massa olika nyheter som jag ska få prova på =) Hade ingen aning alls om vad som fanns i paketet så de var väldigt spännande att öppna och de ska bli jätteroligt att få testa alla grejer. Jag har ju vääääldigt mycket bakgrejer i mina kökskåp men faktiskt så var de ingenting av detta som jag redan hade så därför känns de extra roligt att få prova alla nya grejer.. 
Tankarna flödar redan om hur jag ska göra snygga cupcakes med 2-3 färger i ett enda svep, och en tårta med ett dekorerat fågelhus, och kanske några silvriga diamanter, präglade kanter osv.. Ja vad de blir får ni se i ett senare inlägg..  :)

Och håll utkik för de kommer även komma ut en fin tävling här på bloggen om bara några dagar :)




Tantfondant är en relativt nystartad företag med väldigt bra omdöme då dom har jättebra priser och supersnabb leverans, beställer man före kl 13 (vardagar) så skickar dom paketet samma dag! Så in och ta en titt, kan lova att du kommer hitta något du gärna skulle vilja ha ;) 
Min önskelista därifrån är iaf lång =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar