onsdag 19 november 2014

Bilder från tårtutställningen i Birmingham #3 Blommor

Nu kommer sista inlägget från tårtmässan den här gången, kommer garanterat åka dit fler gånger! :) I detta inlägget ser ni bara bilder på olika ätbara sugarflowers / sockerblommor arrangemang. Dom var så himla fina och välgjorda allihopa och de ser så himla verklighetstrogna ut. Har ju själv gjort några buketter vid olika tillfällen men vissa av dessa var så himla, himla tunt kavlat, så tunt att man knappt tror de är sockerpasta eller flowerpaste! Var verkligen grymt imponerad!

Eftersom jag inte kunde ladda upp alla 912 bilder här i bloggen så har jag valt att dela in blogginläggen i tre kategorier: 
Blommor (detta inlägget) 

Om du har missat alla de andra superfina tårtor och konstverk som jag laddat upp så kan jag berätta att de finns många, många fler foton från mässan i min FB grupp!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar