söndag 19 oktober 2014

Halloween TIPS, inspiration mm


Nu närmar de sig Halloweentider och de som följer mig vet ju att jag älskar halloween och därför har MASSA tips och förslag i min blogg! Tror faktiskt jag är den svenske bloggaren med mest inspiration för just Halloween :)) Kanske inte så konstigt när man firat de i 12år och fullkomligt älskar den högtiden. 

På denna bilden visar jag dessertbordet jag gjorde för 2 år sen när vi hade 10 års jubileum med 16 olika rätter/godsaker  

Vill ni kika i något av de andra 29 blogginläggen om just Halloween så kan du se här!


1 kommentar:

  1. En favorit här också :-D När syrran och jag började fira så visste många inte vad det var, men sedan blev det en liten boom då det var vanligt. Tycker det minskat på senare år och det är lite tråkigt... Tror folk är förvirrade angående datum och att det därför blir lite mer "sådär".

    SvaraRadera