torsdag 12 december 2013

Jul Chokladkakor - Choco tags

För ett par månader sen köpte jag en jättefin chokladform på Panduro som legat i ett skåp sen dess, ända tills i helgen då jag fick för mig att den nu skulle testas.... Åh jag hann inte ens ta ut den ur förpackningen innan jag såg 2 små hål, jäklans möss!! Ja ja de var väl tur den inte var på varenda chokladkaka så att jag iaf kunde göra några ;)  ( Ps, råttfällorna är nu laddade med dumle ;) )
De är cirka 5-6 cm höga


Dom går otroligt fort att göra då de bara är att smälta vilken choklad som helst och sen hälla ner i formarna och skrapa av överflödet. Och som ni ser på baksidan av kartongen så är de även jättefina att dekorera tårtor och cupcakes med, bara fantasin sätter sina gränser brukar de ju heta :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar