onsdag 3 april 2013

Blomformad My Little Pony Tårta

I fredags samma dag som jag gjorde 50 års tårtan så gjorde jag även denna My Little Pony tårtan till Aileen´s 1 årsdag. Fick väldigt fria händer, de enda var att den skulle vara blomformad och så flickig som möjligt med temat M L P :) Gjorde även en tårta till hennes storebror Anton när han fyllde 1år för ett par år sen men då med temat Händige Manny :)

När mamma Daniela hämtade tårtan var hon som jag redan visste om, supernyfiken och verkligen längtade efter att få se tårtan.. SÅ när jag öppna bagageluckan och hon fick se den så blev hon supernöjd och de fick man verkligen bekräftat när hon la ut bild på tårtan på Facebook så fort hon kom hem med texten "Är sååå supernöjd med Aileens 1 års tårta :-) Milli är verkligen superduktig, Rekomenderar henne verkligen :-) kommer aldrig mer beställa "vanlig" tårta igen ;-) " Lite senare skrev hon även "Jädrans god var den med ;-) mmmmm..." Och de var även några av hennes kompisar som kommenterat att den var "jäkligt god", "superfin", "gud vad fin", "Jisses vilken tårta" osv..
Är verkligen såååå roligt att både höra och läsa :) Tack, tack! De värmer i hela mitt hjärta när någon blir sååå nöjd :))








Tårtan fylldes med Glasscreme + Hallonmousse och var beräknad till 25 portioner., sammanlagt tog den 16 timmar att göra.

4 kommentarer:

  1. Oj den var ju söt den tårtan :-)

    SvaraRadera
  2. Hej jag har skaffat en blogg i dag på blogspot & jag undrar hur du har lagt in banners till de olika företagen som du visar på vänster sida. MVH Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Man lägger till en ny gadget och väljer bild så är de bara att ladda upp bilden som ska synas och skriver in länken :)

      Radera