fredag 6 juli 2012

Tårtor.net

För ett par veckor sen fick jag mail från Jenny som startat en relativt ny jättefin hemsida, Tårtor.net där man bland annat hittar massa fantastiska recept, kan läsa mer om olika tårtkreatörer och få sig ett gott skratt om man läser tårtskoj.
Hon frågade iaf om hon fick skriva om mig och använda några bilder. Tycker såna frågor är jätteroliga så självklart svarade jag att det var okej =)

Så här skrevs de om mig: Millis stora intresse är att baka och dekorera tårtor för speciella tillfällen. Och det är inte vilka tårtor som helst hon skapar utan tårtor som är riktiga mästerverk enligt oss! Millis har naturligtvis en underbar blogg Millis Tårtor och annat som fylls på med hennes bilder, allmänna tankar och funderingar, recept, steg för steg beskrivningar osv…
Nedanför visar vi ett urval av hennes vackra tårtkreationer, låt dig inspireras!

Tack snälla för alla de underbara orden, blev alldeles rörd när jag läste dom!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar