tisdag 12 juni 2012

Fått paket med världens bästa plastfolie!

För ganska precis snart ett år sen skrev jag ett blogginlägg och sökte förtvivlat efter just denna plastfolien som är den absolut bästa jag provat, den är i samma klass som de restaurangköken använder. Anledningen till att jag skrev inlägget var för att de slutat sälja den i den matbutiken jag köpt den i och jag har verkligen letat i alla affärer i olika städer efter just denna. Fick då tips om en hemsida som sålde såna så jag beställde med en gång. Nu är snart den sista rullen slut (igen) och skulle beställa fler rullar eftersom jag fortfarande inte sett den i en affär men upptäckte då att den webbutiken lagt ner. Så vad tusan gör man?? Jo man mejlar företaget Teampac som tillverkar plasten och frågar vart man får köpt plastfolien, tänkte de säkert har en lista på vilka butiker i närheten som köper in dom..
Fick detta till svar:
Hej Milli
Vad roligt att du gillar vår produkt. Som tack för att du har visat din uppskattning vill jag skicka ett par rullar till dig utan debitering, till vilken adress ska jag skicka dem?
Med Vänliga Hälsningar// Helena Aideheim

Well, jag fick ju inte svar på vart jag får köpt den men blev ändå jätteglad att få två rullar :) Nu klarar jag mig iaf ett år till innan jag måste ut på jakt igen. Om någon vet vart den finns så får ni gärna berätta de :))

Tusen tack Teampac!! :-)

3 kommentarer:

  1. Hej där!
    Det finns på Willis i Karlstad O:-) såg de idag när jag var där och handlade!
    Ha en fin sommar!
    /Elin

    SvaraRadera
  2. Va finns den där nu igen? Var där jag köpte den för första gången för några år sen men sen har de inte haft den. Kanske många har frågat efter den och tagit in den igen. Ska absolut kika nästa gång jag är där :) Tack för tipset :))

    SvaraRadera
  3. Hej , det finns på Konsum i Strömstad. Har köpt flera st och tagit med till Göteborg. Här ser jag inget!!!
    Ha en fin vinter, Elisabeth

    SvaraRadera