torsdag 16 juni 2011

Somriga jordgubbscupcakes

I förrgår ringde sambon och fråga om jag ville bli med han och några kompisar och fiska om en halvtimma. Ja visst tyckte ja, kul att få komma ut på sjön lite :) Åh genast kom jag på att jag måste ju göra i ordning någon fika att ha med, går absolut inte att ge sig iväg utan det ;) Som tur var hade jag några muffins i frysen som jag tog upp och tina lite snabbt i micron, fyllde med jordgubbssylt å så börja jag vispa i ordning en cream cheese frosting som jag smaksatte med jorgubb och lime essence, toppade med en färsk jorgubbe och på med lite strössel. Skyndade mig att ta några snabba kort och tadaa så hade 30 minuter gått och jag var precis klar när vi skulle åka =) Aldrig tidigare har jag varit så stressad haha men de gick :) Och jag fick väldigt bra betyg också :-) De var supersmarriga!

4 kommentarer: