onsdag 9 mars 2011

Kom ett överaskande paket på posten :)

Igår fick jag helt plötsligt hem en avi att jag hade ett paket att hämta ut. Jag visste att jag inte beställt något och hade ingen som helst aning varifrån paketet kom så jag skyndade mig att hämta ut det och fick då se att de kom från Lyckas med mat, eftersom paketet inte var väntat så hade jag heller ingen aning om vad de kunde vara i paketet, åh jag som är så himlans nyfiken var tvungen att riva upp paketet så fort jag kom innanför dörren ;) 
I paketet fanns de två springbakformar från MasterClass och så här står det om dom på hemsidan: Detta är en mycket gedigen springform med mera gods som leder värme mycket effektivt. Det innebär en mycket jämnare gräddning av ditt bakverk. Springformen är non-stickbelagd och kan användas i kyl, frys och diskas i maskin.
På förpackningen står det dessutom att det är 20 års garanti så dessa tror jag är superbra =) Längtar tills jag ska använda dom!

Var inte alls länge sen jag snubbla in på denna hemsida och ni som inte redan besökt den måste genast ta er en titt! De har verkligen allt möjligt och de har jättebra priser :) Kommer snart att lägga in en beställning för dom har verkligen massa saker man vill ha ;) 


Tack snälla Lyckas med Mat för dessa bakformar!!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt. Jag hade aldrig klarat att hålla mig tills jah kom hem. Beundransvärt :)

    SvaraRadera
  2. Haha jag börja faktiskt redan i bilen å försöka få upp paketet men de var verkligen vältejpat ;) Har bara 3 minuter från affären också så jag fick väl känna att jag klarar den stunden :)

    SvaraRadera
  3. :) Jobbigt med vältejpade packet. Ger mig rysningar :)

    SvaraRadera