fredag 19 november 2010

Coola Pepparkaksformar


Bilderna är lånade från Teknikmagasinet

Satt och bläddra igenom teknikmagasinets katalog igår och fick syn på dessa roliga pepparkaksformar. Tyckte de var så himla coola så jag var bara tvungen att tipsa er om dom. Dessa pepparkaksformar är utrustat med ett "redan tuggad på" system som passar jättebra för dom där pepparkakorna försvinner fortare än fortast. Jag skulle iaf inte vilja ha en av dessa om någon bjöd mig och jag inte redan hade sett formarna ;)

3 kommentarer:

  1. Vilka roliga formar. :-)
    Tyvärr börjar lådorna bli fulla här hemma och jag vet inte riktigt var vi ska lägga alla formar längre. Annars skulle jag kasta mig över dessa och köpa dem :-)

    SvaraRadera
  2. hihi de var söta, eller va dom var... :-)

    SvaraRadera