torsdag 2 september 2010

Jag har modellerat...

Igår var de första gången jag modellerade något och jag måste säga att de ser så enkelt ut när andra gjort de men de var inte lätt alltså!! Såg inte alls ut som jag hade föreställt mig så jag är inte helt nöjd med dessa men de kanske är så när de är första gången. Gäller väl att öva mera...

Ser ut som en tjock panda men de ska föreställa en kossa så, musen blev dock ganska söt och lik :)

En knepig kanin som lutar sig mot en stubbe :)

Och sist traktorn som mest såg ut som brum bilen efter att ha gjort den (kanske beror på ögonen?) Men när Liam såg den så sa han traktor med en gång så de kändes ju skönt att han såg de iaf :) Den lixom säcka ihop lite trots att de är Sp blandat med Fp, blev kanske för tung.

Bara dessa saker som ska stå på tårtan i morgon på Liams födelsedagstårta tog 5 timmar att göra. Hoppas på att slutresultatet blir hyfsat trots halvdåliga modelleringar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar