tisdag 7 september 2010

Godaste pajen-någonsin!!

Såg för ett tag sen en paj på Erikas fina blogg som jag blev såå sugen på att testa! Idag fick jag chansen, min mamma berätta igårkväll att hon och gubben kommer hit vid 11.30. Så jag ställde klockan på 8 för att hinna baka så de fanns nybakad paj tills dess. Tommy ringde dock strax före och sa att mamma inte gått upp än så de kommer inte förens i eftermiddag. Jag å älsklingen klara dock inte hålla oss när den pajen som jag fyllt med Hallon och rabarber luktade så gott så vi tog för oss. Å jäklar vad god den var!! =D Tack Erika för att du delat med dig och för att jag fick låna receptet ;) Sen kommer de efterlängtade besöket och då ska de också få säga vad de tycker men jag tror de kommer tycka precis som vi - Mycket väl godkänt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar