onsdag 25 augusti 2010

Sugarpaste i alla dess slag!!

Min sugarpaste tog ju slut för ett tag sen och de var slut på huvudlagret också så inte kunde jag köpa på jobb som jag brukar kunna göra. De kommer in igen i början på september. Men som tur var så fick jag köpa ett paket av Milla. Andades ut och tänkte puuh nu har jag inga mer tårtor förens 3 sep så de blir ju lagom men nej idag fick jag en beställning tills på fredag och jag tacka ja, innan jag kom på åter igen att pastan är ju slut!! :( Så vad gör man, jo de blev till att beställa från tartdecor och hoppas på att de hinner komma men de brukar ju vara väldigt snabba =) Ska göra en annan typ av sockerpasta i reserv än den (MMF) jag provat göra tidigare som jag inte var så nöjd med. Har bara provat den och bakels innan, vilken gillar ni bäst av de ni provat?

För att få mer erfarenhet så beställde jag massa olika pastor både vanlig, vit choklad och flowerpaste. Visst kan man blanda FW och SP och få modelleringspasta? Ska iaf prova mig fram, blir kul att prova ett annat märke också.. Och så slank de ju ner massa extra saker i kundkorgen haha :) Lite blomutstickare, silikonform och präglingsstavar som jag kommit fram till att jag nog måste ha eftersom jag redan lånat Lisas två gånger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar