tisdag 10 augusti 2010

100bullar, 100 muffins + 2 tårtor IDAG!

Idag har jag verkligen bekantat mig med köket!! Har bakat som rubriken heter 100 bullar, 100 muffins och 2 tårtor idag. Hållt på i 13 timmar så jag erkänner faktiskt att jag är ganska sleten nu men jag får väl skylla mig själv som har svårt att säga nej...
Hämtade Milla vid tre sen så blev hon hämtad vid nio, är mycket roligare att baka när man har sällskap. Och nu är nog även hon bäst på tårtor haha :) Hade t.o.m drömt om tårtor två gånger å hon har inte börjat baka än så de går åt rätt håll =)

Mitt bord räckte inte för hundra bullformar så jag fick använda en del av fönsterbrädan också :)
Alla bullarna!! Ser inte ut att vara så många faktiskt men så är det...
Efter jag gjort beställningstårtan så gjorde jag en liten överbliven-släng-ihop-tårta så att vi också skulle få lite att smaka på, har ju inte ätit en ända bulle eller muffins. Fyllning är kinderäggsganache och rabarbermousse =)

Bild på beställningstårtan kommer i morgon när jag vet att den överraskade tjejen har sett den :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar