fredag 2 juli 2010

Vann tävlingen =)

Har verkligen blivit beroende av bakning och något som jag fastnat väldigt för att köpa är muffinsformar. Köpte några nya för några dagar sen. Blir ju så mycket finare bakverk då!! Älsklingen tycker ju förstås att de räcker men när jag frågar han om de inte räcker med fiskedrag så brukar han förstå :-)

Har precis kollat mailen och upptäckte att jag vann denna muffinsformstävlingen hos Tulipans Bakverk ! =) Så himlans roligt!! Speciellt nu efter att ha varit på sjukhus så många dagar på sin semester :( Kan berätta att jag faktiskt hann baka några muffins precis före jag var tvungen att åka in till aukten. Hann inte ens provsmaka... Bild kommer när jag känner att jag orkar sitta eller gå...
Snart kommer alltså ännu mer läckra formar. Stort tack!! Blir garanterat mer bakning framöver..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar