fredag 30 juli 2010

Milla på besök =)

Igår på jobb så var de sååå mycket att göra, såå stressigt och mycket folk. Skulle märka om hela butiken från 50 till 70 procent men de var skitsvårt att hinna med då vi bara var tre stycken precis som på en vanlig dag. Två stod i kassan hela tiden å en bosatte sig vid tygbordet typ. Hann inte ens ta våra luncher så kan ni tro att de var MYCKET att göra och inget av de vi skulle göra hanns med. Kan säga att jag var jäkligt sleten när jag kom hem halv åtta!!

Så när jag kom hem så slängde jag snabbt i mig lite mat som älsklingen gjort sen var de bara att försöka samla nya krafter och ny energi så att inte Milla skulle få se en halvdöd Milli :)
Fast att jag skrev till henne tidigare i veckan att vi kunde ses antingen fredag före fyra, lördag efter 8 eller söndag efter 7 så skicka hon igår å fråga om de inte fanns en liten möjlighet att vi kunde ses den dagen eftersom hon sakna mig =) Skulle egentligen fiskat med älsklingen men när Milla skickar så söta sms så kände jag mig tvungen att byta planer haha :) Fiskningen kan vänta men Milla har jag inte all tid i världen med, som med de flesta kompisarna som alltid är så upptagna eller är utspridda över hela landet + Norge. Därför går kompisarna alltid före älsklingen...

Vi prata förstås om allt mellan väder och vind, alltid så trevligt ;) Lyckades få med henne in i tårträsket också :) Så jag fick henne att köpa massa saker som man behöver så då blev hon 1321kr fattigare, ja de kostar att göra fina tårtor =) I september ska vi förmodligen till Göteborg på Scandinavium Cakeshow, hoppas att Lisa också blir med, hade vore superkul de =)
Sen hade jag en stor bunke med vispad grädde kvar sen minitårtorna så då bestämde vi oss för att baka. Å jag är ju sån som alltid vill prova något nytt istället för samma gamla vanliga så vi bestämde oss för att göra kladdkaka som vi hällde ner krossad daim i och kanterna strödde vi med kokos. MYCKET GOTT måste jag säga :) Och igen känns den vanliga kladdkakan lite tråkig fast att den också är supergod ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar