onsdag 16 juni 2010

En hundtårta till mormor

Älsklingen skicka sms att vi skulle besöka hans mormor i kväll och eftersom jag ändå hade bakat bottnar å så i morse å egentligen gärna ville provat mina egna saker för första gången så kom jag på att en tårta ska hon få :) Var ganska stressad eftersom jag egentligen har hundra andra saker att göra och trots handsfree och prating med Lasse så lyckades jag knåpa ihop denna tårta på cirka 3 timmar och då är inte tårtbotten-tiden inräknad.
Inuti har jag valt att prova ekstöms färdiga hallonmousse på ett lager och chokladmousse med crisp på det andra. Får se om de passar bra ihop sen :D

De ända jag vet att hon gillar är hundar så därför blev inte valet så svårt...

Den kanske inte är perfekt gjord men detta är bara den tredje tårtan jag gjort så jag är nöjd ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar